Bersselaar oogzorg krijgt nieuw jasje

Bersselaar oogzorg in winkelcentrum Eikenbosch krijgt een nieuw jasje. Christian Ermes heeft per 1 juli Van den Bersselaar optiek overgenomen. ‘We blijven eigenlijk hetzelfde doen als voorheen. Kwaliteit en service zullen hoog in het vaandel blijven staan.’

Voor Christian is het een droom die eindelijk uit komt. ‘Ik ben al jaren werkzaam in de optiekbranche en mijn passie en liefde voor het vak kan ik kwijt in het runnen van een eigen zaak. De zelfstandigheid is heel prettig en het is een heel mooi vak omdat je de levenskwaliteit van mensen kan verbeteren’, vertelt Christian. De komende tijd zal hij samen met zijn collega Louis Kolsteeg kleine wijzigingen doorvoeren in de winkel.

Kwaliteit

‘We blijven dezelfde kwaliteit en leveranciers bieden, maar langzaam zullen wij het assortiment uitbreiden naar trendy en modern.’ Christian vindt oogmode een belangrijk aspect binnen de optiek. ‘Het oog is het belangrijkste zintuig van de mens en dat heeft invloed op de levenskwaliteit. Het is mooi als je daar als opticien iets aan kunt bijdragen en iemand een bril kan aanbieden waarmee hij of zij tevreden is.’

Innovatie

Christian richt zich met zijn winkel ook op optometrie. Om afwijkingen aan de ogen te kunnen constateren, werkt hij samen met de ziekenhuizen in Tilburg. Er is aandacht voor het gehoor van klanten. Iedere maandag is er daarom een audicien aanwezig zodat klanten hun gehoor kunnen laten testen op afspraak.
Innovatie speelt een belangrijke rol bij Bersselaar oogzorg. De winkel beschikt over een speciaal instrument waardoor de bril nog nauwkeuriger aangemeten kan worden en er zijn vernieuwende producten op het gebied van contactlenzen en brilglazen.

Vernieuwde website

Om de klant nog beter te voorzien, wordt de website geheel vernieuwd. ‘We willen daar een soort informatieportaal neerzetten, waar de consument de nieuwste trends op het gebied van oogmode kan terugvinden.’ Op de website komt een agenda waardoor klanten zelf een afspraak in kunnen plannen. Daarnaast komen er instructievideo’s waarin uitgelegd wordt hoe de consument contactlenzen in moet doen.

Voor de klant zal er volgens Christian niet veel veranderen. ‘We hebben het logo aangepast, maar wel een deel van de vertrouwde naam behouden. We willen alleen onderdelen toevoegen om de klant nog beter in zijn behoeftes te voorzien.’

Tekst: Annebelle Nooteboom
Foto’s: Bas Haans (Klik hier voor meer foto’s)

Maak nu uw vrijblijvende afspraak

Laat uw ogen testen en ontvang vrijblijvend (stijl)advies.